Renault Kangoo – daugiafunkcinė transporto priemonė Prancūzijos kompanijos Renault. Mašina skirta krovinių transportavimo per 550-600 kg kaip ant plento ir bekele. ROUGHTERRAIN Renault Kangoo pateikiami visi varantys ratai važiuoklės. Mašina yra prieinama dviejų durų versija van, taip pat penkių durų universalas, kuris atlenkiamų priekines duris, galiniai – stumdomas. Krovinių kėlimo liftas.
O, ėjo nuo surinkimo linijos modelį Renault Kangoo visi Pakabinamosios durys, tačiau šis pakeitimas naudoja minimalų reikalavimą dėl kai kurių nepatogumų, suteikianti sujungtos šarnyru galines duris.
Gamyba Renault Kangoo prasidėjo 1998 metais, automobilis tapo labai populiarus. APARATŲ SPECIFIKACIJOS buvo švarus, ir padidėjo komforto lygis nepalikite abejingų net išrankiausių pirkėjų. Be to, Renault Kangoo skiriasi modernus komponentų rinkinys ir buvo su oro kondicionieriumi.
įdiegta daug naudingų prietaisų, tarp kurių Elektra valdomi langai, vairo stiprintuvas, oro pagalvės, centrinis užraktas, kuris yra ypač svarbus automobilio numerį
Varikliai įvairūs, priklausomai nuo sąlygų, kuriomis transporto priemonė buvo eksploatuojami. Pavarų dėžės taip pat buvo keli variantai, mašinos ir mechaniniai, keturių ir penkių greičių.
2005 Renault Kangoo buvo atlikta renovacija eksterjero ir keleiviui skirtą Headliner, sėdynių ir durų panelių. Tai atsitiko per firminį pasikeitus įmonės Renault, todėl kažkas pokyčiai radikalūs, ką vargu ar palietė mašiną. Rūko žibintai tapo dalis bazinės įrangos, interjero praturtintas kategorijas išskirtinių aksesuarų. Naudojamos spalvos apmušalai dabar išspręsta kompiuteryje, parenka optimaliausią spalvų derinys.
Nuo 2006 prasidėjo serijinė gamyba Renault Kangoo su keturių ratų pavara. Automobilis pasuko į patogią vietovėje ir yra ieškomas pirkimo kaimiečių. Atnaujinus Renault Kangoo papildomas dinamikos, greičio mašinų parametrai pasikeitė į gerąją pusę. Patogus sunkvežimis pradėjo vaikščioti drąsiai ant plento esant 160 km/h greičiu. Bagažinės pakrovimo siekė 700 kg, o bendras grynasis tūris krovinių skyrių buvo 2650 litrų. Tačiau nesvarbu, kaip pakrautas Renault Kangoo, nesvarbu, kaip į sunkvežimį vaidmenį, tačiau jis išliko gana elegantiškas ir patogus automobilis su kontūrai kūno, greitas ir manevringas sudėtingose miesto aplinkoje.
Varikliai Renault Kangoo visada skyrėsi geras pikapas. Reaguoti į akceleratoriaus pedalo buvo pagrindinis kriterijus variklių D7F 8V ir D4F 16V kokybę, neturi super galią, bet patikima ir lengva valdyti. Renault Kangoo stabdžių sistema tikisi padidinti apkrovą. Norėdami sustabdyti įprastą lengvąjį automobilį, gana standartiniai stabdžiai ir slopina pakrauta furgono reikalingus Superefficient stabdžio elementų, galingas žnyples, pagalvėlės ir didelę didžiulį hidraulinės galios visą stabdžių sistemą. Automobiliai Renault Kangoo, kurių kaina išliko nepakitusi 200-450.000 litų intervale, priklausomai nuo versijos ir metus, yra parduodami visame pasaulyje, kaip įrodyta, labai patikimos mašinos.